دهکده هنرفردوس - سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیمدهکده هنرفردوس - سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم

||| چهار فصل کامل سریال فرار از زندان – کیفیت عالی و حجم کم – اختصاصی فارسی مد |||

.::: تمامی قسمت های چهار فصل سریال فرار از زندان آماده دانلود می باشد :::.

 

نام انگلیسی سریال : Prison Break

نام فارسی سریال : فرار از زندان

ژانر : | اکشن | جنایی | درام | هیجان انگیز |

بازیگران اصلی سریال فرار از زندان : ونت ورث میلر – دومینیک پرسل – مارشال آلمن – آمائوری نولاسکو – رابرت نپر – پیتر استرمر – راکموند دانبار – وید ویلیامز – سارا وین کالیز – پائول آدلستین – ویلیام فیچنر – کریس ونس – رابرت ویسدم – دانای گارسیا – جودی لین اویکیف – مایکل راپاپورت | دانلود + اطلاعات بیشتر و تصاویر + معرفی دوبلور های سریال فرار از زندان در ادامه مطلب

لینک IMDB دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم

امتیاز: 8.5 از 10

کیفیت : عالی – 420p

فرمت : MP4

تعداد کل قسمت ها : ۸۱ قسمت

محصول : کشور آمریکا

دوبله و پخش : شرکت جوانه پویا – مدیر دوبلاژ : محمود قنبری

جهت مشاهده جزئیات کامل و لینک های دانلود این سریال به ادامه مطلب بروید . . .

  اطلاعاتی کامل و تصاویری از این سریال را آماده کرده ایم که در ذیل مشاهده می فرمایید.

خلاصه داستان سریال فرار از زندان :

سریال فرار از زندان نام یک سریال تلویزیونی است که در آمریکا و از طریقه شبکه فاکس پخش می‌شود. این سریال از سال ۲۰۰۵ در شبکه Fox تهیه و پخش شد و از همان قسمت های اول محبوبیت خودش را در بین مخاطبین تمام جهان بدست آورد. این سربال دارای چهار فصل می باشد که فصل آخر آن در سال ۲۰۰۹ میلادی به پایان رسیده است. در ضمن این سریال رنک (رتبه) 8.6 از سایت IMDB گرفته است. ساخت این فیلم از ۲۹ اوت ۲۰۰۵ (میلادی) شروع شده و همچنان پخش آن ادامه دارد. همه افراد تلاش می کنند تا به نحوی از زندان خارج شوند اما مایکل اسکافیلد تمام تلاش خود را می کند تا به زندان راه یابد. برادر وی که متهم به قتل شده است و در آستانه اعدام قرار دارد کاملا بی گناه است و مایکل اسکافیلد با به کار گرفتن حیله های مختلف سعی در وارد شدن به زندان و نجات برادرش دارد. شما از همان قسمت اول به صورت کامل شگفت زده می شوید و با ایده های جالبی که در سریال بکار رفته است که حتی فکرش را نمی کردید مواجه می شوید. برادر قاتل ؛ مایکل اسکافیلد نام دارد که در کالج مدرک مهندسی سازه گرفته و دارای هوش فوق العاده‌ ای است.

خلاصه داستان فصل اول سریال فرار از زندان :

فصل اول مربوط به نجات لینکلن باروز از زندان می‌باشد. وی به اتهام قتل برادر معاون رئیس جمهور ترنس استیدمن به مرگ محکوم شده، در حالی او واقعا این کار را انجام نداده‌ است. او در زندان ایالتی فاکس ریور، منتظر فرا رسیدن روز اجرای حکمش می‌باشد. برادر او مایکل اسکافیلد که یک نابغه و مهندس سازه است، نقشه‌ای برای فرار لینکلن طراحی می‌کند. مایکل دست به یک جرم می‌زند تا به زندان فاکس ریور برود. در زندان او برای راه پیدا کردن به درمانگاه، ادعا می‌کند که دیابت نوع ۱ دارد و با دکتر سارا تانکردی آشنا می‌شود. هم‌زمان وکیل و معشوقهٔ سابق لینکلن، یعنی ورونیکا داناوان که یک وکیل است، دوباره تحقیقاتش را شروع می‌کند تا بی‌ گناهی لینکلن را اثبات کند. مشخص می‌شود که سازمان برای لینکلن پاپوش درست کرده‌ است. پدر لینکلن و مایکل سال‌ها پیش برای سازمان کار می‌کرده و بعد از خروجش از سازمان علیه آن‌ها کار می‌کند. به همین دلیل سازمان برای انتقام، این کار را کرده است. مایکل و لینکلن به همراه شش زندانی دیگر، فرناندو سوکره، تئودور بگول، بنجامین مایلس فرانکلین، جان آبروزی، توئینر و هیوایر در قسمت آخر این فصل ، از زندان می‌گریزند.

خلاصه داستان فصل دوم سریال فرار از زندان :

فصل دوم ، هشت ساعت پس از فرار آغاز می‌شود. هشت فراری تقریباً از هم جدا شده‌ اند و هر کدام به دنبال اهداف خود می‌روند. براد بلیک که افسر نگهبان زندان بود، از کارش اخراج می‌شود و بعد از این به دنبال فراری‌ها می‌ رود تا با دستگیری آن‌ ها پولی به جیب بزند. چند نفر از این فراری‌ها به دنبال گنج ۵ میلیون دلاری چارلز وستمورلند می‌روند که او آن را چندین سال پیش زیر خاک پنهان کرده‌است. الکساندر ماهون مأمور اف‌ بی‌ آی است که از طرف سازمان مأمور می‌شود تا مایکل و برادرش را که به دنبال سرنگونی رئیس‌ جمهور فعلی (همان معاون رئیس جمهور و یکی از اعضای سازمان) هستند را متوقف سازد. همچنین سازمان، پدر سارا یعنی فرانک تانکردی که فرماندار شیکاگوست را به قتل می‌رساند. به دنبال این، سارا به مایکل و لینکلن می‌پیوندد تا با هم بر علیه رئیس جمهور کار کنند. پل کلرمن، از مأمورین سابق سازمان، به آن‌ها می‌پیوندد. همچنین چندین نفر از فراری‌ ها دستگیر یا کشته می‌شوند. برادران به همراه سارا ، تی‌ بگ ، بلیک و ماهون به پاناما می‌روند و در آن‌جا مایکل ، تی‌بگ ، بلیک و ماهون به زندان سونا می‌افتند.

خلاصه داستان فصل سوم سریال فرار از زندان :

در فصل سوم، مایکل باید نقشه‌ ای برای فرار از زندان سونا طراحی کند. سازمان ال‌ جی (پسر لینکلن) و سارا را گروگان می‌گیرد و او را مجبور می‌کند تا جیمز ویسلر که یکی از اعضای سازمان است را از آن زندان فراری دهد. گرچن مورگان مأمور سازمان است که کارهای این دو برادر را دنبال می‌کند. سوکره نیز به پاناما می‌آید و در فرار به مایکل کمک می‌کند. به دلیل تأخیر در فرار، گرچن یک سر نشان لینکلن می‌دهد و ادعا می‌کند که او سارا را کشته‌ است. مایکل با طراحی نقشه‌ ای زیرکانه چندین زندانی را که می‌خواهند فرار کنند را فریب می‌دهد و خودش به همراه ماهون، ویسلر و یک پسر نوجوان پانامایی از زندان می‌گریزند. همچنین سوکره بعد از فرار به دلیل هویت جعلی به زندان سونا می‌افتد.

خلاصه داستان فصل چهارم سریال فرار از زندان :

در فصل چهارم مشخص می‌شود که زندانیان سونا شورش کرده‌ اند و سوکره به همراه تی‌ بگ و بلیک از آن‌ جا گریخته‌ اند. همچنین مشخص می‌شود که سارا زنده‌ است. در این فصل دانالد سلف که یکی از مأموران امنیت ملی است به پیش مایکل و دوستانش می‌آید و می‌گوید که آن‌ ها با پیدا کردن دستگاهی به نام سیلا می‌توانند سازمان را نابود کنند و آزادی خودشان را تضمین سازند. در طول این فصل مایکل و همراهانش به دنبال این دستگاه هستند و بلیک نیز در این راه، جان خود را از دست می‌دهد. در آخر آن‌ ها سیلا را به دست می‌آورند و رئیس و همه اعضای سازمان دستگیر می‌شوند. همچنین مشخص می‌شود مادر مایکل ، کریستینا اسکافیلد زنده است و در طول این سال‌ ها برای سازمان کار می‌کرده. او می‌خواهد سیلا را از چنگ مایکل در بیاورد که در آخر توسط سارا کشته می‌شود.

در دو قسمت پایانی سریال پس از پیدا شدن سیلا و انحلال سازمان، مایکل و سارا با هم ازدواج میکنند و همه به رقص و پایکوبی مشغول می‌ شوند تا این که پلیس سارا را به جرم قتل کریستینا اسکافیلد دستگیر می‌کند. مدرکی موجود نیست که قتل او دفاع از خود بوده و و به احتمال زیاد سارا محکوم خواهد شد. به همین علت مایکل نقشه‌ ای برای فراری دادن او از زندان می‌ریزد و در هنگام اجرای این نقشه، مایکل توسط برق کشته می‌شود. او آزمایش‌های پزشکی خود را که نشان می‌دهد وی تا سه ماه بعد از آن بیشتر زنده نمی‌ مانده را برای سارا و برادرش کنار گذاشته بود تا آن‌ها را بخوانند و همچنین فیلمی را که از خود ضبط کرده بود به الکس ماهون داده است تا آن را به سارا و برادرش بدهد تا علت کار او را درک کنند و در فیلم به درد و دل با آن دو پرداخته و آن آخرین تصویر از او در سریال است. سکانس آخر این سریال ، چهار سال بعد را نشان می‌دهد که سوکره، ماهون، لینکلن به همراه پسر و همسر جدیدش و سارا به همراه فرزندی که از مایکل به دنیا آورده ، در پاناما زندگی می‌کنند. سارا نام فرزندش را نیز مایکل گذاشته. در سالروز مرگ مایکل ، آن‌ ها به آرامگاه او می‌روند.

حواشی دوبله :

فرار از زندان به عنوان اولین سریال خارجی دوبله شده وارد شبکه نمایش خانگی در ایران شد ، این اقدام که توسط موسسه جوانه پویا صورت گرفت بدلیل تازگی و همچنین دوبله بسیار جذاب آن به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت . بعد از این حرکت ، دیگر موسسات نیز اقدام به دوبله و پخش سریالهای روز دنیا که امکان پخش آنها از صدا و سیما نیست ، کردند .

حواشی سریال :

فرار از زندان نام یک سریال تلویزیونی است که در آمریکا و از طریقه شبکه فاکس پخش می‌شود. این سریال از سال ۲۰۰۵ در شبکه Fox تهیه و پخش شد و از همان قسمت های اول محبوبیت خودش را در بین مخاطبین تمام جهان بدست آورد. این سربال دارای چهار فصل می باشد که فصل آخر آن در سال ۲۰۰۹ میلادی به پایان رسیده است. در ضمن این سریال رنک ۸٫۶ از سایت IMDB گرفته است. ساخت این فیلم از ۲۹ اوت ۲۰۰۵ (میلادی) شروع شده است.

بازیگران و نقش‌ های اصلی سریال فرار از زندان :

دو قهرمان این داستان، مایکل اسکافیلد و لینکلن باروز، تنها شخصیت‌هایی هستند که در همهٔ قسمت‌های این سریال حضور داشته‌ اند.

ونت ورث میلر در نقش مایکل اسکافیلد (فصل ۱–۴) : مایکل برادر لینکلن است و قبل از این که به نجات برادرش بیاید، به عنوان یک مهندس سازه در یک شرکت کار می‌کند. سپس او نقشه‌ای استادانه می‌ کشد و برادرش از زندان بیرون می‌آورد. در مصاحبه‌ای، پل شیورینگ اعلام کرده که برای این نقش از بسیاری آزمون گرفته و یک هفته قبل از شروع تولید، با ونت ورثت میلر آشنا شده که میلر او را تحت تأثیر قرار داده‌است.

دومینیک پرسل در نقش لینکلن باروز (فصل ۱–۴) : لینکلن برادر مایکل اسکافیلد است که به اتهام قتل برادر معاون رئیس جمهور به مرگ محکوم می‌شود، در حالی واقعاً او این کار را انجام نداده‌است. پرسل سه روز قبل از شروع تولید برگزیده شد و آخرین بازیگری بود که به بازیگران اصلی سریال اضافه شد.

رابین تونی در نقش ورونیکا داناوان (فصل ۱–۲) : ورونیکا دوست دوران کودکی لینکلن و مایکل است. او وکیل لینکلن می‌شود و برای اثبات بی‌ گناه بودن لینکلن تلاش می‌کند. او یکی از شخصیت‌های اصلی فصل اول این مجموعه است.

مارشال آلمن در نقش ال جی باروز (فصل ۱–۴) : او پسر لینکلن باروز است و به دنبال ماجراهایی که برای پدرش پیش می‌آید، او نیز مجبور می‌شود از دست کسانی که به دنبال پدرش هستند، بگریزد.

آمائوری نولاسکو در نقش فرناندو سوکره (فصل ۱–۴) : سوکره و مایکل در زندان فاکس ریور هم‌ سلولی هستند و به دنبال، به دوست‌هایی صمیمی برای هم تبدیل می‌شوند. سوکره نیز به همراه مایکل از فاکس ریور فرار می‌کند و انگیزهٔ او برای این فرار، شروع یک زندگی جدید با نامزدش می‌ باشد.

رابرت نپر در نقش تئودور بگول (تی بک) (فصل ۱–۴) : تی‌ بگ یک منحرف جنسی و قاتلی بی‌ رحم است و در هر چهار فصل حضور دارد. او برای رسیدن به هدف خود هر مانعی را از سر راه خود برمی‌ دارد.

پیتر استرمر در نقش جان آبروزی (فصل ۱–۲) : او رییس مافیای شهر شیکاگو و به همین دلیل، در زندان فاکس ریور نفوذ بالایی دارد. او در عوض این که مایکل جای فیبوناچی (شخصی که آبروزی را لو داده) را به او بگوید، برای فرار به مایکل کمک می‌کند و با او نیز از زندان می‌گریزد.

راکموند دانبار در نقش بنجامین مایلس فرانکلین (فصل ۱–۲ و ۴) : او در فاکس ریور به نقشهٔ فرار مایکل پی می‌برد و همراه مایکل از زندان فرار می‌کند.

وید ویلیامز در نقش براد بلیک (فصل ۱–۴) : او در فصل اول رییس نگهبانان زندان فاکس ریور است، در فصل دوم و بعد از فرار زندانی‌ها از فاکس ریور اخراج می‌شود و او به دنبال فراری‌ها می‌رود. در فصل بعد به همراه مایکل در سونا زندانی می‌شود و در فصل چهارم در پیدا کردن سیلا به مایکل و دوستانش کمک می‌کند و در این راه کشته می‌ شود.

سارا وین کالیز در نقش دکتر سارا تانکردی (فصل ۱–۲ و ۴) : او در فصل اول دکتر زندان فاکس ریور است و به مایکل علاقه‌مند می‌شود. در ادامه به مایکل در فرارش از زندان کمک می‌ کند و بعد از آن همراه مایکل می‌شود. کالیز نخستین بازیگر انتخاب شده برای این مجموعه بود.

پائول آدلستین در نقش پل کلرمن (فصل ۱–۲ و ۴) : او در ابتدا عضو سازمان و کارمند معاون رییس جمهور است. ولی در ادامه به مایکل می‌ پیوندد.

ویلیام فیچنر در نقش الکساندر ماهون (فصل ۲–۴) : او مأمور اف‌ بی‌ آی است و در فصل دوم معرفی می‌شود. او به دنبال فراری‌هاست. در فصل سوم او به همراه مایکل به زندان سونا می‌افتد و در فصل چهارم به مایکل می‌پیوندد.

کریس ونس در نقش جیمز ویسلر (فصل ۳–۴) : او یکی از اعضای سازمان است و به دلیل قتل پسر شهردار در زندان سونا افتاده‌است. سازمان مایکل را مجبور می‌کند که او را از زندان فراری دهد.

رابرت ویسدم در نقش لچرو (فصل ۳) : زندانی ارشد زندان سونا که می‌خواهد به همراه مایکل از سونا فرار کند، ولی مایکل او را فریب می‌دهد و او را جای می‌گذارد.

دانای گارسیا در نقش سوفیا لوگو (فصل ۳–۴) : او در ابتدا نامزد جیمز ویسلر است، ولی با او به‌هم می‌زند و در فصل چهارم مشخص می‌شود که او نامزد لینکلن شده‌ است.

جودی لین اویکیف در نقش گرچن مورگان (فصل ۳–۴) : او ابتدا با نام سوزان معرفی می‌شود. او یکی از اعضای سازمان است و گرداننده فرار ویسلر از زندان سونا است.

مایکل راپاپورت در نقش دانالد سلف (فصل ۴) : عضو سازمان امنیت ملی که به دنبال نابودی سازمان است.

تصاویری از بازیگران سریال فرار از زندان

 

طرح سریال فرار از زندان

ایدهٔ داستان فرار از زندان را تهیه‌ کننده‌ای به نام دان پاروز به پل شیورینگ داد. او می‌خواست سریالی اکشن با داستانی بر این مبنا که مردی برای فراری دادن برادرش از زندان، خودش را به زندان می‌اندازد، بسازد. به نظر شیورینگ این ایدهٔ خوبی بود، ولی او فکر کرد که چرا باید کسی برادرش را از زندان فراری بدهد و به این ترتیب داستان محکومیت به ناحق شکل گرفت و شیورینگ کار کردن روی طرح و شخصیت‌های سریال را شروع کرد. او در سال ۲۰۰۳، ایده‌اش را به کمپانی فاکس ارائه داد، ولی فاکس، این ایده را رد کرد. او این ایده را به شبکه‌های دیگر نیز ارائه داد، ولی آن‌ها هم نیز این طرح را رد کردند، زیرا تصور آن‌ها این بود که این یک ایدهٔ مناسب برای یک فیلم سینمایی است تا یک سریال تلویزیونی. بعداً قرار شد تا فرار از زندان به صورت یک مینی‌سریال ۱۴ قسمتی ساخته بشود، امّا این امر محقق نشد. به دنبال موفقیت سریال‌های لاست و ۲۴، فاکس در سال ۲۰۰۴ تصمیم گرفت تا تولید این سریال را شروع کند.

فیلمبرداری سریال فرار از زندان

سه فصل اول این سریال، بیرون از هالیوود فیلمبرداری شد. بیشتر بخش‌های فصل یک، در اطراف شیکاگو فیلمبرداری شده‌است. زندان جولیت که در سال ۲۰۰۲ بسته شده بود، به عنوان مکان فیلمبرداری این سریال برگزیده شد. زندان فاکس ریور در واقع همان زندان جولیت است. دست‌اندرکاران این سریال، برخی از بخش‌های زندان را برای ایجاد فضای بیشتر برای دوربین و بازیگران بازسازی کردند. سکانس‌هایی که خارج از زندان بود نیز در اطراف شیکاگو، ووداستاک و جولیت در ایلینوی فیلم‌برداری شد. قسمت‌هایی از فیلمبرداری این سریال نیز در فرودگاه بین‌المللی اوهیر شیکاگو و تورنتو انجام شد. فرار از زندان برای ضبط هر قسمت از این سریال در ایلینوی، ۲ میلیون دلار خرج کرد که باعث شد آن‌ها مجموعاً در سال ۲۰۰۵، ۲۴ میلیون دلار هزینه کنند.

فیلمبرداری فصل دوم فرار از زندان، از ۱۵ ژوئن ۲۰۰۶ در دالاس، تگزاس شروع شد. لوکیشن‌های این فصل در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای دالاس و در لیتل الم، دکاتور و مینرال ولز انتخاب شد. از بسیاری از این مکان‌ها به جای شهرهای مختلف در آمریکا استفاده شد. انتظار می‌رفت که فیلمبرداری در تگزاس ۵۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد. برای سه قسمت پایانی فصل دوم از شهر پنساکولای فوریدا به جای پاناما استفاده شد. هر قسمت فصل دوم این سریال ۸ روز زمان و ۱٫۴ میلیون دلار هزینه برد. فصل سوم در دالاس فیلمبرداری شد و هر قسمت سریال ۳ میلیون دلار خرج برداشت. سکانس‌های مذاکرات لینکلن و گرچن برای فرار از زندان پاناما، در نزدیکی پاناما سیتی فیلمبرداری شد. لوکشین اصلی فصل چهارم سریال در لس‌ آنجلس بود.

موسیقی سریال فرار از زندان

رامین جوادی آهنگساز سریال فرار از زندان است. در ۲۸ اوت سال ۲۰۰۷، ساندترک این سریال منتشر شد. به علاوه جوادی با همکاری فری کورستن، نسخه میکس شده‌ای از موسیقی متن فرار از زندان را در سال ۲۰۰۶ منتشر کرده‌اند.

شبکه تلویزیونی M6 فرانسه به جای تم آغازین اصلی سریال فرار از زندان، ترانه‌ای از یک خواننده رپ به نام فف لاراج (به فرانسوی: Faf Larage)‏ را پخش می‌کند، نام این ترانه «زمانی باقی نمانده» (به فرانسوی: Pas le temps)‏ است. در آلمان و بلژیک هم ترانه‌ای شاخته شده به وسیله آزاد آزادپور و عادل تعویل و همچنین ترانه‌ای با اجرای لکی، به نام آن سوی رنگین‌کمان (به انگلیسی : Over the Rainbow)‏ پخش می‌شود.

فرار از زندان در ایران

فرار از زندان یکی از سریال‌هایی بود که در ایران بسیاری از مخاطبان آن را از بازار سیاه تهیه کردند. سرانجام این سریال یه صورت دوبله از طریق شبکهٔ رسمی ویدئو خانگی کشور، پخش شد.

شبکه مجاز ویدئویی

این سریال در اوایل سال ۸۸ به صورت دوبله شده و مجاز پخش و در اختیار مردم قرار گرفت که اولین تجربهٔ توزیع یک مجموعه تلویزیونی خارجی از شبکه ویدئو خانگی به شمار می‌رود. این مجموعه توسط دوبلورهای برجسته کشور دوبله شده است و هم‌اکنون در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی موجود است. همچنین برای فرار از زندان، یک نسخه رادیویی نیز به کارگردانی ایوب آقاخانی توسط رادیوی جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است.

دوبلورهای فارسی سریال فرار از زندان

دوبله «فرار از زندان» به سرپرستی محمود قنبری انجام شد . اسامی دوبلورهای این سریال به همراه نقش های آنها را در جدول و تصاویر ذیل مشاهده می‌کنید:

Prison Break.13 دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم

دوبلور – شخصیت

منوچهر والی زاده – مایکل اسکافیلد

محمود قنبری – لینکلن بارز

مینو غزنوی – ورونیکا داناوان

زهره شکوفنده – گرچن مورگان

مهرخ افضلی – دکتر سارا تانکردی

رضا آفتابی – فرناندو سوکره

تورج مهرزادیان – تئودور تی بگ

تورج مهرزادیان – الکس ماهون

میثم نیکنام – رئیس زندان (پاپ هنری) / لچرو

میثم نیکنام – جان آبروزی

علیرضا دیباج – افسر برد بلیک / بروس

ناصر احمدی – ژنرال

پرویز ربیعی – سر بازرس سلف / فرانکلین / پدر مایکل

حسین سرآبادانی – ال جی / توینر / مک گریدی

شراره حضرتی – معاون رئیس جمهور / فبیا لنگ

بهروز علی محمدی – جیمز ویسلر

بهروز علی محمدی – هیوایر/ نیک ساروین

کتایون اعظمی – مادر مایکل

امیر منوچهری – پل کلرمن

جوایز و نامزدی‌های سریال فرار از زندان

نوشتار اصلی : فهرست جوایز و نامزدی‌های سریال فرار از زندان
به دنبال موفقیت ۱۳ قسمت اول این سریال، فرار از زندان در سال ۲۰۰۵، نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام جوایز برگزیده مردم شد و در ژانویه ۲۰۰۶ آن را برد. در شصت و سومین دورهٔ جوایز گلدن گلوب در سال ۲۰۰۶، ونتورث میلر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر سریال درام مرد و این سریال نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام شد. در سال ۲۰۰۵ هم ونتورث میلر نامزد دریافت جایزه ساترن بهترین بازیگر مرد تلویزیون شد. در سال ۲۰۰۶، موسیقی سریال که توسط رامین جوادی ساخته شده‌است، برنده جایزه موسیقی برجسته جشنواره میامی شد. در سال ۲۰۰۶، رابرت نپر نامزد دریافت عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد در سری جوایز ماهواره‌ای شد.

پشت پرده سریال فرار از زندان

برای فیلم‌ برداری این مجموعه در محل‌های مشخص شده و هزینه استفاده از آن‌ها ۲ میلیون دلار برای هر قسمت خرج شده است و تصویر برداری، تدوین، نور پردازی و در مجموع جلوه‌های تصویری و صوتی در خور توجه هستند. بازی‌های حساب شده و آگاهانه بازیگران پر تعداد و یا نام‌های آشنا و بزرگ آن‌ها و کارگردانی خوب دلیل تفاوت این مجموعه است. اما عامل مهمی که مجموعه فرار از زندان را به اثری درخور توجه تبدیل کرده است، داستان و ظرافت‌های موجود در آن اثر است؛ مواردی مثل این که «مایکل» نقشه زندان را روی تمام بدن خود آن هم به شکل تصویری به طور کامل نامربوط خال کوبی کرده است، یا رابطه پیچیده‌ای که او با بعضی از زندانیان دارد، پی‌گیری بعضی از برنامه‌های آن‌ها در خارج از زندان که پیشتر از ورود مایکل به زندان صورت گرفته است تا در زمان مناسب از آن‌ها استفاده شود و در نهایت تقطیع نماهای فوق‌العاده موفق و به جایی که از داخل به خارج از زندان و یا بالعکس صورت می‌گیرد، از محصور شدن دوربین در چارچوب زندان و افت ریتم اثر و به تبع آن خستگی بیننده جلوگیری می‌کند.

- – – – – – – – – – – – – – – -

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیمدانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی فصل اول – تمامی قسمت ها

Season.01 دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم

Film Shot دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم اسکرین شات (مشاهده نمونه کیفیت سریال – فصل اول)

Time دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم مدت زمان پخش کل قسمت ها : 15:19:32

Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم کل قسمت ها : 2.62 گیگا بایت

Format دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم فرمت فایل ها : Mp4

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 01 – 02 – 03 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 477 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 04 – 05 – 06 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 329 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 07 – 08 – 09 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 310 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 10 – 11 – 12 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 316 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 13 – 14 – 15 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 320 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 16 – 17 – 18 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 345 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 19 – 20 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 213 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 21 – 22 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 232 مگابایت |

+ + + پایان فصل اول + + +

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیمدانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی فصل دوم – تمامی قسمت ها

Season.02 دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم

Film Shot دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم اسکرین شات (مشاهده نمونه کیفیت سریال – فصل دوم)

Time دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم مدت زمان پخش کل قسمت ها : 15:02:39

Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم کل قسمت ها : 2.3 گیگا بایت

Format دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم فرمت فایل ها : Mp4

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 01 – 02 – 03 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 319 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 04 – 05 – 06 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 312 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 07 – 08 – 09 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 338 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 10 – 11 – 12 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 319 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 13 – 14 – 15 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 324 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 16 – 17 – 18 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 318 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 19 – 20 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 215 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 21 – 22 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 212 مگابایت |

+ + + پایان فصل دوم + + +

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیمدانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی فصل سوم – تمامی قسمت ها

Season.03 دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم

Film Shot دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم اسکرین شات (مشاهده نمونه کیفیت سریال – فصل سوم)

Time دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم مدت زمان پخش کل قسمت ها : 08:50:53

Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم کل قسمت ها : 1.5 گیگا بایت

Format دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم فرمت فایل ها : Mp4

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 01 – 02 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 202 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 03 – 04 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 241 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 05 – 06 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 248 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 07 – 08 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 274 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 09 – 10 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 224 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 11 – 12 – 13 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 326 مگابایت |

+ + + پایان فصل سوم + + +

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیمدانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی فصل چهارم – تمامی قسمت ها

Season.04 دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم

Film Shot دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم اسکرین شات (مشاهده نمونه کیفیت سریال – فصل چهارم)

Time دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم مدت زمان پخش کل قسمت ها : 16:44:43

Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم کل قسمت ها : 2.5 گیگا بایت

Format دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم فرمت فایل ها : Mp4

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 01 – 02 – 03 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 317 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 04 – 05 – 06 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 316 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 07 – 08 – 09 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 305 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 10 – 11 – 12 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 319 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 13 – 14 – 15 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 325 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 16 – 17 – 18 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 318 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 19 – 20 – 21 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 341 مگابایت |

Download دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم دانلود یکجا قسمت های 22 – 23 – 24 | لینک مستقیم | Size دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم حجم : 426 مگابایت |

+ + + پایان فصل چهارم + + +

Price دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم قیمت : رایگان

Support دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم  پشتیبانی – گزارش خرابی لینک ها

Forums دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم  نقد و بررسی و گفتگو پیرامون این موضوع

Source دانلود سریال فرار از زندان دوبله فارسی با لینک مستقیم منبع : Www.FarsiMode.Com


،